קידוחים מדוייקים באריחים

האפשרויות שהיו מוצעות עד כה לכיסוי פתחי קופסאות ביקורת, הממוקמות ברצפת חדרי הרחצה והמטבח, הן על ידי מכסי פלסטיק או מכסי ניקל עגולים או מרובעים.

הכיסויים אינם נוחים, אינם אסתטיים ואינם איכותיים.


כיום מוצע פתרון חדשני.... בו אנו מייצרים מכסים לקופסאות הביקורת ורשתות (מכסים מחוררים) מהאריח עצמו, אריחים זהים לאריחי הריצוף בחדר הרחצה או המטבח.


כמעט בלתי אפשרי להגיע עם ציוד רגיל, לרמת דיוק גבוהה בחיתוך אריחים בנקודות החיבור עם קופסאות הביקורת הממוקמות ברצפת חדר הרחצה והמטבח.

כמו כן, נקודות החיבור בין אריחי הקרמיקה אל קופסת הביקורת הן נקודות רגישות דרכן יכולים לחלחל מים והתוצאה היא – רטיבות.


הקידוח באריחי הקרמיקה הינו קידוח כפול –

•    קידוח אחד הוא ליצירת הפתח המדוייק בריצוף הקיים, סביב קופסת הביקורת,
•    קידוח שני הוא באריח זהה לאריחי הריצוף לשם יצירת המכסה, או הרשת המחוררת.
הודות לקידוח הכפול, הרווח בין המכסה הקרמי לפתח בריצוף הוא מילימטרי, ובזכות העובדה כי המכסה עשוי מקרמיקה זהה לאריחי הריצוף בחדר, הוא כמעט בלתי נראה.

נקודת החיבור בין האריחים ברצפה לקופסת הביקורת נאטמת בצורה מלאה, בה לא תיתכן חדירת מים אל מתחת לאריחי הריצוף, ונוצרת תושבת חזקה למיקום המכסה הקרמי מעל קופסת הביקורת, בגובה מדוייק של פני הריצוף.



מכסה מיוחד מותקן לפתח קופסת הביקורת, הנמצא מתחת למכסה הקרמי, ותפקידו הוא כפול –

•    איטום ומניעת מעבר ריחות ביוב דרך מערכת הניקוז של האינסטלציה אל הבית
•    אפשרות גישה אל מערכת הניקוז, דרך קופסאות הביקורת, טיפול לצורך ואחזקה 
לצורך גישה אל קופסת הביקורת ניתן להרים את המכסה הקרמי, הנמצא בגובה זהה לריצוף החדר, על ידי פקק וואקום קטן המסופק גם הוא כחלק מהשירות ואת מכסה קופסת הביקורת.
​​​​​​​
התוצאה המתקבל הינה מושלמת. מראה חלק ונקי של רצפת חדרי הרחצה והמטבח בדירה, ביחד עם איטום מושלם בצורה בה מים מעל פני הריצוף אינם יכולים לחלחל ולגרום לרטיבות. 
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק